Urmareste-ne pe facebook si afla zilnic sfaturi despre un stil de viata sanatos.

Vrei sfaturi pentru un stil de viata sanatos? Urmareste-ne pe facebook!

TIPS AND TRICKS FOR ENERGY

TIPS AND TRICKS FOR ENERGY

Te trezești devreme, e din ce în ce mai întuneric iar energia ta pare să scadă din ce în ce mai mult, deși vacanța abia s-a terminat….eh da, realități de toamnă.

Ce poți face? Un plan desigur… atunci când ai un plan, deja parcă lucrurile încep să nu mai arate așa de rău. Iată ce plan îti propun pentru recuperarea energiei în această toamnă.

  1. Dormi mai mult și mai bine! De la ora 22, fără surse de lumina și tv în camera.
  2. Nu fuma! Nicotina este un stimulant ce împiedică adormirea și activează în schimb funcțiile cerebrale de atenție.
  3. Bea mai puțin alcool, în special la masa de prânz deoarece va acționa ca un sedativ până seara însă consuma mai multă apă
  4. Du-te de 2 ori pe săptămână la sală/înot/ bicicletă/ pe jos în jurul parcului…ce vrei tu…dar minim o oră. Sportul eliberează epinefrina și norepinefrina ce te vor energiza la modul foarte direct!
  5. Ocupă-te de nutrienții care participă la producerea energiei, la nivel celular….magneziu, B-uri, acizi grași esențiali, vitamina D, coenzima q10. Pe scurt, urmează un program de suplimentare cu multivitamine și minerale timp de 3 luni și include cât mai des în dietă surse de alimente pentru aceștia.
  6. Întreabă-te dacă nu cumva ai anemie prin deficit de fier, de B12, de folați serici, proteine, zinc…toate pot duce la anemie, de diferite forme. Verifică nivelul de activitate al glandei tiroide, implică-te în controlul energetic
  7. Asigură-te că ai aportul corect de proteine (în medie 0.8 g /kg corp) chiar dacă ești vegan/mai ales dacă ești vegan!
  8. O mare cauză pentru deficitul de energie, deci tratează-te, caută ajutor și nu aștepta!
  9. Stresul cosumă foarte multa energie fizica și psihica, chiar dacă stai numai în pat, așadar…Stress control = yoga, tai chi, meditație, detox, spa.

Vei fi uimit(ă) câte locuri frumoase sunt acolo pentru tine.

  1. Setează-ți prioritățile mai bine și nu-ți lua extrem de multe angajamente…de multe ori gândul că dead-line-ul a venit peste tine te obosește îngrozitor
  2. Scoate zahărul și energizantele de orice formă din casă/birou/sertar/viața ta…ele doar îți storc și ultima picătura de energie lăsându-te și  mai oboist.
  3. Bea cafea doar până în ora 14, nu mai mult de 2 cafele!
  4. Dieta, dieta și iar dieta; adică…să nu sari peste micul dejun, consumă doar glucide cu indice glicemic mic de 3 ori pe zi. Dacă poți balansa controlul glicemic, ai un mare câștig și eviți programul de ‘carusel’’ pe care îl dau glucidele rafinate (pâine albă, orez alb, paste albe…ți-am mai spus. Nu fugi prea tare de grăsimi, în special cele vegetale și număra bine proteinele. Apelează la o gustare energică în momentele grele; cel mai bine funcționează o combinație între proteine, puțină grăsime și fibre vegetale. Glucidele conferă rapid energie ce va fi menținută de proteine, iar grăsimea și fibrele fac ca totul sa dureze mai mult.
  5. Fă-ți un test pentru alergii și intoleranțe alimentare!
  6. Nu te lasă!

Supradyn® Junior

Descoperă cum susține Supradyn® Junior o dezvoltare armonioasă pentru copilul tău!

AFLĂ MAI MULTE

Supradyn® FAST energy

Descoperă Supradyn® FAST energy, forma cea mai rapidă de a lua multivitamine!

AFLĂ MAI MULTE

Supradyn® Energy

Descoperă și formula Supradyn® energy, care te încarcă cu energie de la prima administrare!

AFLĂ MAI MULTE
back to top