Urmareste-ne pe facebook si afla zilnic sfaturi despre un stil de viata sanatos.

Vrei sfaturi pentru un stil de viata sanatos? Urmareste-ne pe facebook!

Strategii pentru siluetă

Strategii pentru pierderea în greutate de după vacanțe

Te-ai întors din vacanţă cu câteva kg în plus? Nu ignora cântarul, ci mobilizează-te să le dai jos rapid. Acest lucru nu înseamnă în niciun caz înfometare ci mici schimbări de efect în stilul de viaţă.
Îţi propun câteva strategii care-ţi vor veni în ajutor astfel încât să pierzi kg uşor şi definitiv, să nu ai parte doar de un efect ”yo-yo” ce înseamnă să recâştigi kg încâteva luni.

1. Asigură-te ca dormi suficient.
Dacă în mod frecvent te culci după miezul nopţii, sunt mari şanse să ai o mare poftă de dulciuri şi mâncare de tip junk food a două zi, conform studiilor. Dereglările de somn pe terment lung sunt o cauza cunoascută a apariţiei sindromului metabolic şi a obezităţii. Există diferenţe colosale pentru reglarea metabolia între persoanele care dorm 6 ore sau 9 ore pe noapte.

2. Hidratarea chiar contează.
Ca să nu mănânci de sete, mai bine te asiguri ca bei 8 pahare de apa /ceai neîndulcit zilnic. Exclus sucuri.

3.Renunta la bautul de calorii
Sucuri,freshuri, ceaiuri cu zahăr, cafele cu zahăr, ”3 în 1”,toppinguri, siropuri, etc. Calorii lichide care nici măcar nu ţin de sete şi nici de foame.

4.Aruncă toate dulciurile din casă și nu mai cumpăra altele.
Nu cumpără nici zahăr şi nu te amăgi cu alte înlocuitoare; sirop de agave, sirop de arţar etc. Poţi încerca să scazi apetitul pentru dulce, nu să înlocuieşti un îndulcitor cu altul. Acest lucru înseamnă că trebuie să renunţi inclusive la îndulcitorii artificiali, non- calorici. Peste o luna vei avea o foarte frumoasă surpriză, alimentele şi băutirile care îţi plăceau înainte, ţi se vor părea prea dulci şi nu le vei mai consumă.

5. Fibre fibre și iar fibre…
Adică pâine integral, orez integral, cereale integrale. Nu trebuie să renunţi la toate sursele de glucide ci doar să înlocuieşti sursele de glucide rafinate cu glucide integrale. Vrei să renunţi la pâine? Foarte bine. Înlocuieşte la fiecare masă pâinea cu leguminoasele, în porţii mici (linte, mzare, fasole boabe). Vei obţine numeroase avantaje printreer care şi stabilizarea glicemiei, evitarea poftelor pentru dulciuri, totul la un indice gliycemic mult mai mic.

6. Mestecă mai încet
De 20 de ori, abia apoi înghite minunăţia din furculiţa. Acest lucru este posibil doar dacă îndeplineşti şi punctul 56 fiindcă mâncărurile fără fibre, o bezea moale şi pufoasă de exemplu, vor’’ ceda ‘’la primele 3 manevre de mestecat. În plus, masăa ţi se va părea ca dureaza o eternitate aşa că te vei satură repede, la propriu şi la figurat.

7. Condimentează mâncarea.
Senzaţia de saţietate este foarte importantă în reglajul comportamentului alimentar iar condimentle ajută mult. În plus, plantele aromatice şi ondimentele sunt şi foarte bogate nutritional, chiar şi în cantităţi mici.

8. Spală-te pe dinti imediat dupa cina!
Acest lucru îţi va împiedică elanul de mai ronţăi ceva dulce, ceva moale, ceva sărat, ceva crocant.

9.Schimba ceva in tiparul tau de comportament alimentar.
Dacă eşti mare consumator de glucide, aluaături, paştepaste, pâine: redu la jumătate aportul acestora şi înlocuieşte cu legume şi surse de proteine
Dacă eşti un mare carnivor: redu la jumătate carnea şi înlocuieşte cu legume.

10. Opreste alcoolul 1-2 luni …cât se poate.
În cazul consumului regulat de alcool, sunt modificări metabolice care favorizează acumularea de kg, retenţia de lichid în ţesuturi. În plus, alcoolul nu este la fel de bine tolerat şi metabolizat, sunt diferenţe genetice şi fenotipice în cazul multor personae, fapt ce favorizează îngrăşarea şi chiar afectarea hepatică. În cazul bărbaţilor, consumul de alcool induce o mai mare producţie de hormonie estrogeni ce pun frână slăbitului şi nu numai ☺

11. Fa 10 minute de miscare/zi !
Mers, urcat scări, exerciţii cu greutăţi acasă… 10 minute am spus…nu abonament la sala. A douaă ipoteza intră deja la mari schimbări , o vei face când ajungi la ‘’avansaţi’’ . Eeste foarte important cum faci setarea mentală şi primii paşi în lupta cu kg.

12. Nu ieşi în oraş cu oameni care mănâncă mult!

Supradyn® Junior

Descoperă cum susține Supradyn® Junior o dezvoltare armonioasă pentru copilul tău!

AFLĂ MAI MULTE

Supradyn® FAST energy

Descoperă Supradyn® FAST energy, forma cea mai rapidă de a lua multivitamine!

AFLĂ MAI MULTE

Supradyn® Energy

Descoperă și formula Supradyn® energy, care te încarcă cu energie de la prima administrare!

AFLĂ MAI MULTE
back to top